Sunday bloody sunday

Min karl och hans kompis Pelle satt och tjoade i vardagsrummet igår, Madde frågade mig om jag ville följa med till Maxi och jag tog därför tillfället i akt att lämna vrålandet här hemma. Med mig hem från Maxi hade jag en liter mjölk och Ben&Jerry-glass som avnjöts till en av mina favoritfilmer - "The Pianist" med begåvade Adrien Brody i huvudrollen. Efter filmen satte jag igång en annan film som heter "Asylum", jag hoppades att det skulle vara en gammal favorit jag och ett par kompisar såg för x antal år sedan, men tji fick jag! Hur som haver så blev jag riktigt trött när jag endast sett ca e halvtimme av filmen, så jag tänkte bädda ner mig brevid min sovande karl och kolla klart på den. I eftermiddag/kväll plockar mamma och pappa upp mig här hemma, de ska ta ut pengar till mitt sommarkort så jag kan ta mig till jobbet om en vecka. Det är ju absolut nödvändigt! Innan jag lämnar datorn för stunden tänkte jag kolla upp om jag kan åka till Hbg med sommarkortet, det hade ju varit perfekt med tanke på hur dyrt en enkel resa dit är, nej nu gick jag. Hejdå


Kommentarer
Postat av: madde

Ja sommarkortet funkar väl inom skåne har jag för mig? kramar

2008-06-15 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0