Pianisten

Min kväll är räddad, såg nyss att en av mina favoritfilmer visas på Tv4+ ikväll klockan 22:15, jag älskar verkligen Adrien Brody i denna filmen och jag blir alltid lika sugen på soppa när jag ser den. Helst potatis och pujolöks. Så jag ska ordna riktig mysstämning här hemma (karlen och hans kompis ska såklart kolla på fotboll i vardagsrummet så jag lär väl inte kunna höra något för deras tjoande) men jag får väl göra mig hörd också antar jag. Någon måtta får det minsann vara! Snart blir det middag här hemma, fiskpinnar och ris - en annan favorit. Sitter förresten och lyssnar på Coldplays nya album, det är verkligen skitbra, tänker tillbaka på Roskilde 2003 när jag såg dem live, det var helt underbart. Hade lätt velat se/höra dem live igen för det var verkligen en upplevelse. Nåja. Nu ska jag sparka karlen där bak, maten lagar inte sig själv haha.. Kommer kanske ett sketet inlägg senare ikväll, det beror helt och hållet på om jag har något vettigt att berätta eller så.. Hejdå

10 dagar kvar till Hbg och tatuering nummer 5 :D Fy fan vad jag längtar, det är helt sinnessjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0