Jag vill gärna färga håret!


Kvinnan på bilden föreställer den vackra fotomodellen Adriana Lima, hennes hårfärg är ju helt enkelt to die for! Men denna gången tänker jag inte experimentera hemma, jag tänker istället ta mig till en bra men billig salong och få det ordentligt gjort - en gång för alla. Får börja spara litegrann nu, tur att man ska börja jobba och tjäna lite pengar. Är du nöjd med salongen du besöker för att fixa barret, plz let me know! Jag är desperat, jag går ju aldrig till frisör när jag vill fixa håret så jag vet inte vilka av stans salonger som är de bästa.. Nu ska jag googla vidare, hejdå

Kommentarer
Postat av: madde

hel finemang :) ja är med inne på färga håret fast hos frissa för en gång skull =)

2008-06-11 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0