I huvudet på Johanna

Just nu kollar jag på "I huvudet på Gynning", hon är så jävla fräck! Hon hade gärna fått vara min vän, hon har nog sinne för humor. Men jag har inte alltid gillat henne, när hon var blond och hade silikonpattar klarade jag inte av att titta på henne, då spelade hon bara på sitt yttre men sedan hon tog ut implantaten och färgade håret har hon blivit riktigt fräsig alltså..!

Fick förresten smått panik förut, jag låg i sängen och kollade på TV när det plötsligt började bubbla konstigt i magen, det gjorde riktigt jävla ont dessutom. Så pass ont att jag fick inta fosterställning varje gång.. Visste inte riktigt vad jag skulle bli av och värktabletter har vi inga, i värsta fall hade jag fått ringa hem min älskling. Men han hade nog föredragit fotbollen än att sitta och klappa på min mage haha!

Efter Gynning är det ett par program till jag ska se innan jag sätter igång filmen "Hatchet" som tydligen ska vara lite rälig. Men jag har inga förhoppningar om den whatsoever! Den har säkert samma handling som alla andra senare filmer; Det är en familj eller ett gäng kompisar som ska på semester/roadtrip, det blir fel på bilen eller de kör över något och sedan blir dem "strandsatta" mitt ute i ödemarken där det inte finns någon täckning på mobilen. Säkerligen stöter de på helt deformerade människor som lever på blod eller vill föröka sig för att sprida sina eminenta (yeah right!) gener vidare och sedan dör alla förutom typ en eller två och sedan är filmen slut och följs av en uppföljare - jag är så trött på det! MEN jag är inte den som är den, jag yttrar mig när jag sett filmen istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0