Håll-i-gång!

En ganska händelselös dag, men det gör inte så mycket för det kan vara ganska skönt det också ibland. Har kollat på filmen "Be Kind Rewind" med Jack Black medans jag sorterade lite ren tvätt. En mysig och lite smårolig film, jag är ju lite svag för Tenacious D-stjärnan. Tänkte sortera klart tvätten innan jag går och gör mig i ordning inför natten, tänkte duscha en snabbis med eftersom jag ska hem till Madde imorgon, vill ju inte vara ohygienisk som en annan.. Nej nu ska jag sätta igång med den sista tvätten innan jag ska möta upp John Blund, adjöken fröken


Kommentarer
Postat av: lisa

söt bild;) de klär dig...du hade passat som en mammi

2008-06-13 @ 11:03:26
URL: http://lisafi.blogg.
Postat av: MADDE

:)

2008-06-13 @ 11:58:31
Postat av: MADDE

:)

2008-06-13 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0