Es donnert!

Nu ska jag duscha och peela ansiktet så man kanske boostar upp självkänslan en aning & därefter ska jag sy och kolla på film innan jag går och lägger mig. Det blev inte mycket sömn inatt pga åskan och regnet nämligen..
Jag ska förresten få tillbaka ioana-bloggen, men inte på webblogg utan på blogg. Det skulle ske inom en tiodagarsperiod sa han, de tio dagarna har gått nu + några dagar till.. Vi får väl se när det blir av helt enkelt!

Min familj är mitt allt - jag älskar er av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig Måndag! :D Hur mår du?:) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :D

2008-06-16 @ 14:43:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0