14 juni 2008

Igår umgicks jag med Madde hela dagen lång eftersom min karl ligger hemma och är sjuk. Då behöver man komma hemifrån litegranna så man inte riskerar att bli smittad. Det verkar dock som han mår mycket bättre idag, skönt det ju! Vet inte vad som händer idag, jag tror jag ska träffa mamma & pappa i stan men jag är inte riktigt hundra på att vi verkligen bestämde något, mamma ska köpa ett sommarkort till mig så jag kan ta mig till jobbet om ngn vecka + att hon vill att jag ska kunna åka hem med jämna mellanrum om jag känner för det. Himla snällt tycker jag och är det fint väder är det faktiskt himla skönt att åka hem till mamma & pappa. Ja, annars vet jag inte riktigt vad som händer och sker i helgen. Sverige spelar tydligen mot Spanien ikväll, jag bryr mig lika mycket nu som jag gjorde i tisdags - dvs inte alls. Men jag hejar såklart lite på avstånd utan att någon märker det haha. Nu ska jag spela lite spel innan jag ringer mamma och pappa för att höra hur det blir idag. Hejdå!

Förresten var det fredagen den 13:e igår, men det märkte jag inte av. Jag tror ju inte på sådant, dagen var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0